Drömmen om en bättre värld

dream

Jag fick en jättefin skissbok av mina svärföräldrar i julklapp, och bra pennor i olika storlekar. Här är första sidan i den boken!

5 Responses to “Drömmen om en bättre värld”


  1. 1 Orp 07 januari 2010 kl. 1:00 f m

    Vad fint detaljrik!

  2. 4 littlepuppy88 22 januari 2010 kl. 8:38 e m

    syns att du har fantasi
    sen verkar det som att du kan rita också

    själv orkar jag typ aldrig vara så nogrann

  3. 5 anna 26 januari 2010 kl. 8:02 e m

    vilken fin! ser lite ut som min drömvärld. fast mer träd och mindre svamp.. jag tycker svampar är lite läskiga


Kommentera

Sanslös

Mest lästa inlägg


