Ett tappert försök

Malmö City

Nä, det blev inget napp för mig. Ingen har hört av sig och det enda CV jag fick dela ut var till journalisten.

6 Responses to “Ett tappert försök”


  1. 1 withloveolga 17 december 2009 kl. 7:33 e m

    Modigt av dig att ha gjort det ändå! =) Det kommer säkert att komma nått! Få vara öppen för förslag!!!

  2. 2 nosys 17 december 2009 kl. 10:50 e m

    Jag säger som withloveolga, det var modigt och det kommer säkert nåt. All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet i ett sånt här läge. Om du vill kan jag erbjuda mediokra sexuella tjänster till arbetsgivare liksom för att sockra dealen.

  3. 3 Daniel 21 december 2009 kl. 10:33 e m

    Bra kämpat du! Ge inte upp!!!

  4. 4 Tomas 18 januari 2010 kl. 2:47 e m

    Jag ser problemet…
    Man kan inte alltid vara som man vill… sorry.

  5. 5 anna 26 januari 2010 kl. 8:01 e m

    häftigt! synd att det inte gav så mycket resultat då, men det ger sig säkert på annat sätt en annan gång. bra karma reder ut sina egna vägar🙂

  6. 6 anna 26 januari 2010 kl. 8:13 e m

    ps. nu har jag lagt till dig på min lista över bloggar jag följer på min ”vanliga” blogg, så jag inte missar något. hoppas det är ok med dig🙂


Kommentera

Sanslös

Mest lästa inlägg


