Zooombieeee

zombie
bloglovin

7 Responses to “Zooombieeee”


  1. 1 P-J 02 juli 2009 kl. 9:03 e m

    vilken nice!

  2. 2 sanslos 02 juli 2009 kl. 9:40 e m

    Tack P-J!

  3. 3 Christoffer - Bögen från Dalarna 06 juli 2009 kl. 10:37 e m

    Haha, rolig illustration!

    Och ja, det brukar bli sådana låtar som blir sommarplågor och liknande (syftar på pojkvännen mins låt). Komiskt faktiskt! Men denna skulle jag i alla fall klara av att lyssna på under en hel sommar, en del låtar är verkligen en PLÅGA! ^^

  4. 4 Christoffer - Bögen från Dalarna 14 juli 2009 kl. 11:14 e m

    Jag och Adam (killen min) var förbi butiken Lush i Göteborg när vi ändå skulle till Liserberg men det var så klart stängt, så jag beställde varorna. Är supernöjd! Men den du pratade om har jag int testat, fick dock en handtvål med när jag beställde produkterna och den är riktigt fräsch!🙂

  5. 5 ALIDA THA SLIDA 24 juli 2009 kl. 11:16 e m

    Fyfan! Coola alltså. Du är bra och samhällskritik is the shit.


Kommentera

Sanslös

Mest lästa inlägg


