Bison on holiday

Bison

4 Responses to “Bison on holiday”


  1. 1 Starfighter 10 mars 2009 kl. 10:35 e m

    Teh awesomenessest 4 sho!

  2. 3 ella 12 mars 2009 kl. 1:43 f m

    ooh sicken fin!!

    alltså ja mensvärken suger. jag har varit på ungdomsmottagningen och tanten sa bara att jag kunde prova p-piller. och så har jag skitstarka smärtstillande. sen gick jag på återbesök efter att ha gått på p-piller och sa att det inte funkade alls mot värken, så sa hon bara ”jaha vad synd”. biatch. jag ska leta på några sånadär speciella menspiller. det verkar soft.
    tack för stödet.🙂

  3. 4 Sis 13 mars 2009 kl. 6:41 e m

    JÄLAR! snyrrebyrre!


Kommentera

Sanslös

Mest lästa inlägg


