Super Mario Kneecap

Super Mario Kneecap

Jag ritade på min käre stjärnkrigares ben.

7 Responses to “Super Mario Kneecap”


  1. 2 sanslos 25 februari 2009 kl. 7:30 e m

    😀 Spanks! Din lilla monsteravatar är himla fin också. (Vet att du inte gjort den men ändå) Crab!

  2. 3 nosys 25 februari 2009 kl. 7:36 e m

    Det är förtjusande!

  3. 4 Sis 26 februari 2009 kl. 7:31 e m

    fast jag har aldrig i mitt liv sett den där avataren. Vart kom den från? :S

  4. 5 sanslos 26 februari 2009 kl. 7:37 e m

    Sis: Den genereras automagiskt från din mailadress. Fiffigt va?

  5. 6 Sis 27 februari 2009 kl. 10:31 e m

    but how? jag har aldrig sett den EVER. Var finns den? vem bestämmer? tell me!

  6. 7 sanslos 27 februari 2009 kl. 10:59 e m

    ”Förvald avatar
    För besökare utan en egen avatar så kan du antingen visa en förvald bild eller generera en baserad på deras e-postadress.”

    Din bild är generead efter din e-postadress. Det är bara nåt lökigt bokstavssystem. Men om du EGENTLIGEN vill veta så är det samma kille som bestämmer vilka tetrisbitar som ska falla också.


Kommentera

Sanslös

Mest lästa inlägg


