Streetart

streetart

Jag är ingen Banksy, jag gjorde vad jag kunde med lite klistermärken och fantasi. Förhoppningsvis kan det glädja fler än det förargar.

3 Responses to “Streetart”


  1. 1 Sofie 24 februari 2009 kl. 8:32 e m

    Jag beundrar eran streetart till 100% och myser i kroppkakan när jag ser det! Kram på äkta konst.

  2. 3 Natta Jones - Mindfuck! 16 november 2009 kl. 1:36 f m

    Jag ÄLSKAR streetart!!!
    Här i Gävle såg jag någon som hade stickat och satt fast stickningen RUNT en lyckstolpe. Precis efter att det gick en liknande reklam på tv. Så otroligt charmigt!


Kommentera

Sanslös

Mest lästa inlägg


